~If you dared yourself to move on, you will succeed~ John J Loco™

Monday, May 10, 2010

10 Mei 2010

salam...
3 mei lepas aku dah start praktikal..
hari ni aku grind mangkuk utk hold cctv...
utk pengetahuan korg.. sykt yg aku dok wt praktikal ni tgh uruskan kontrak penukaran cctv kt klia.. so sesape yg rase2 ternampak aku 2 bleh la roger.. klu segan nk tegur pn hon sudey.. jgn wt2 x knal plak.. sombong cm beruk..
abz je aku grind mangkuk 2 aku g lunch.. balik2 lunch je boss kasi asgmt...
die suh aku stdy handover document..
aku pelik jap.. handover document 2 jadah pe plak..
aku pn belek la mnde yg die bg.. baru la aku tau.
rupe nye 2 document yg mengesahkan sme eqpmt yg ktorg dah pasang ni diuji dan telah sahih kebolehgunaannye..
belajar lg 1 ilmu baru aku kt cni..
selain 2.. aku blaja gk jenis2 cctv ni..
de mcm2 jenis..ps2 aku blaja installation die... cmne nk manage n control bnde 2.. silap2 aku leh jadi pakar cctv.. sape nk rompak bank bleh roger aku.. aku ajar cmne nk terlepas dri ditangkap cctv..
hehe...
aku baru balik kije ni.. pnat.. klu dok kt site lg la lmbt balik..
kdg2 mlm bru balik..
penat doh.. aku nk balik kem.. huhu...

p/s : org kate LI ni best.. asl aku x rase best??damn~

No comments:

Post a Comment

Click Here