~If you dared yourself to move on, you will succeed~ John J Loco™

Tuesday, March 3, 2009

Ini Kerja Gile...(kesian tangan aku)

Ade org tanye..
nape aku obses dgn name LOCO..
Loco ni dlm bahasa Spanish bermaksud gile...

ramai yang tak tau..
aku dlu pernah bergelar org gile..
antara kegilaan yg bleh ditunjukkan adalah seperti dalam gambar di bawah..
harap anda tidak meniru aksi ini kerana iadalah bukti kegilaan sesorg...
dan ia dilakukan oleh insan yg langsung x profesional dlm adegan2 gile..
byk lgi sbnanye..
tp ini je yg bleh ditunjukkan..
yg len 18sg..
haha~



aktiviti x bermoral tahun asas dlu...Mencucuh rokok ditangan sendiri





Yang ni yg paling xbest..sbb xleh nk sembunyi




skrg aku da buat da..
slepas di nasihat kan oleh kawan aku..
name die Hafiz bin Darus
die da arwah da(Al-Fatihah)
meninggal dalam latihan...
sedih gle mase tuh..
terima kasih byk2 kt arwah sbb menasihat kn aku..
moge rohnya dicucuri rahmat dan diletakkan dikalangan mujahideen dan orang2 beriman kepada-NYA
"TUbuh badan kite ni milik ALLAH..
Jagalah sebaiknye utk kite tnjk yg kite jage 'Amanah' yang diberikan oleh-NYA"

4 comments:

  1. aku insaf..

    tp,
    aku pun br2 ni ade bestfwen sorg yg jd arwah weyh..
    mmg sdey gile!isk~=(

    hm..
    weyh2..
    sal sume pertolongan yg ko nk tu kn,
    ape kate ko ym aku..
    sng sket kot..
    ok?
    klu nk,
    ym lewat2 mlm sket r klu ley..
    aq salu de clas/dating awal2 mlm..ngeh~=p

    ReplyDelete
  2. cmni la..
    sian lk ko kn..
    hmm~
    klu psl yg tuka2 kaler ngn size font tu sng je,
    ko g ke layout..
    pastu cr fonts and colors..
    nk tuka2 sume tu kt situ r..
    ok?
    taw mane nk cari layout tu kn?
    dkt tmpt yg ko nk post2 entry tuu..

    pstu klu psl layout blkg tu mcm complicated sket..
    klu ko nk layout lawa2,
    aq cdgkn ko pegi ke
    www.thecutestblogontheblock.com..
    kt situ byk layout lawa2,
    pstu kt tmpt nk plh2 layout tu,
    ade bg instruction gk..
    ko cube try ikut instruction tu dlu..
    klu pning,
    msg aq blk..
    ok?

    ReplyDelete
  3. usyh..
    takotnyer..
    tp klu nga tension ape pon x rase kn?
    hehe..
    aku tau..
    =D

    ReplyDelete
  4. Ini bukan gila.

    ini takde akal namenye.

    jadi la budak matang.

    ReplyDelete

Click Here